حرف دل19

خرید بک لینک

کاش میشد استراحت کرد

مثه تو مطهره کاشکی تو پامیشدی

من جات میخوابیدم،جای تو فاطمه

آهو و وخیلی از دوستانم ......

هر شب کارم دعا واسه شماهاش

هر شب دردامو میریزم اینجا که بیشتر از این خم نشم

از داغ رنج کشیدن ..شماها .......

آخ که اگه بدونی سارا اونور دنیا تو آلمان تو کماس ....

آخ اگه بدونی بارانم چه عذابی داره میکشه

اگه بدونی چه دلی ازم شکوندن خانواده همون رفیقم که هم اسمته ...

تازه همه اینجا یه طرف غه این خونه و راست و ریست شدنش و بی پولی یه طرف

من که چیزی واسه خودم نخواستم فقد سلامتی و شادی شمارو و میخوام و آرامش و خبرای خوب واشه مامانم اینا همین

.....................

قلب زخمی ...

ما را در سایت قلب زخمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 34 تاريخ: شنبه 10 مهر 1395 ساعت: 10:26

صفحه بندی