اهدای عضو

خرید بک لینک

به نام او

شایدد بهتز بود اینو اینجا نمیزاشتم اما دلم میخواد اینو نشون بدم

وبگم شمام اگه دوست داشتید این کارو انجام بدید.....

ولی آرزوی سلامتی دارم واسه تک تک کسایی که این پست و میبینن ...

قربانتون


برچسبها: غمگین, حرف دل, مرگ, بخشندگی
+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و دوم دی ۱۳۹۵ساعت 15:44 توسط ف.نیکنام |
قلب زخمی ...

ما را در سایت قلب زخمی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 41 تاريخ: سه شنبه 23 خرداد 1396 ساعت: 4:15

صفحه بندی