روزای آخر سال
چند ساله اصلا دوس ندارم بیان ...
اصلا دوس ندارم به سال جدید برسم اما حیف این یه عذاب همشگی
وافسوس که دست من نیست و نمیتونم تموم کنم این زندگی رو
همه بهم میگین چرا اینطوری شدی هیچ کدوم بهم حق نمیدون
که این زندگی و این دنیا رو نخوام ...
هیچ کدوم...........
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41