
بنویسید بعد مرگم روی سنگ
با خطوطی نرم و زیبا و قشنگ
اینکه اینجا خفته در این گور سرد
بودنش را هیچ کس باور نکرد
پ.ن:نه باور کرد نه میخواد باور کنه ....خیلی دلم گرفته نمیدونم چرا همه جواب خوبیامو با پشت پا میدن .............
قلب زخمی ...ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38