سلام این روزا که همه در گیر شبکه های اجتماعی جدید شدن و درگیرن نمیدونم کسی اینجا درد ودلای مارو میشنوه یا نه اما به نظرم بهترین جا برای نوشتن دردای الان همین جاس نه وسط هیاهوی کرونا و مسائل صد من یه غاز و بیهوده اماخب شاید واسه آدمی که دیگه حالش از اون فضا هم میخوره اینجا فضای آروم تری باشه ...............
قلب زخمی ...ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 39