
به نام او
شایدد بهتز بود اینو اینجا نمیزاشتم اما دلم میخواد اینو نشون بدم
وبگم شمام اگه دوست داشتید این کارو انجام بدید.....
ولی آرزوی سلامتی دارم واسه تک تک کسایی که این پست و میبینن ...
قربانتون
ما را در سایت قلب زخمی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 41